2013. június 27., csütörtök

Közvélemény - kutatás

Sziasztok! Ma nem részt hoztam ( az holnap vagy holnapután lesz), hanem mint már a címből is kiderül közvélemény - kutatás.
Az kérdeztem tőletek, hogy szeretnétek-e olvasni tőlem egy NEM Tokio Hotellel kapcsolatos blogot.

Bővebben:
A blog ugyanúgy történteket dolgozna fel, csak nem a bandával kapcsolatban. Ennek az a magyarázata, hogy szeretnék egy ( több) saját karakteres történetet írni. A kérdést azért tettem fel nektek, hogy megtudjam, érdemes- e belevágnom. Gondlom minden blog író társam úgy van a dologgal, hogyha nincs olvasója akkor felesleges írnia. Ha nincs rá érdeklődő, akkor nem fektetem bele az energiámat és az időmet sem; de nagyon szívesen írnák egy ilyet. 

A szavazással kapcsolatban: 
  1.  A közvélemény - kutatás ettől a bejegyzéstől számított 7 napig azaz EGY HÉTIG tart. Ezalatt remélem annyi szavazat összegyűlik amiből egyértelműen meg tudom állapítani, hogy szeretnétek vagy sem. Amennyiben nem gyűlik össze, a szavazást meghosszabbítom KÉT HÉTRE.
  2. A szavazáson csak EGY gombot lehet megnyomni, nem állítottam be a több válasz lehetőségét. 
  3. Figyelem: A másik két blogot NEM zárnám be a saját karakteres blog miatt. A történetek ugyanúgy, ugyanolyan rendszeresen és aktivitással folytatódnak ahogy eddig.   
A a leendő blogban található első történet, nagy vonalakban:

Egy határozott, maximalista nőről szól ,aki nem is gondolja, hogy mi sülhet ki egy nyaralásból amit eredetileg nem is akart. Mire észbe kap nemcsak, hogy meghódították az elvált nő szívét,de már nagyon fontos döntésekbe is beleegyezett. Hogy hogyan tovább? Ki ez a titokzatos nő és férfi? Miért éppen ott és akkor? Mindenre választ kaphatok, hogy ha a szavazáson az IGEN gombra kattintotok.

 *******************************************************************************
Hát ennyi lenne mára a bejegyzés és őszintén remélem ,hogy felkeltettem az érdeklődéseteket a "blog" iránt. 
Az Apabőrbe bújt rocksztár következő részét holnap vagy holnapután hozom. Addig is jó nyári szünetet, a még csak most érettségizőknek pedig sok sikert! :)

2 megjegyzés:

  1. Szia.
    Sajnos lemaradtam a szavazásról. :( Bocsi. Lehetne az, hogy ez a komment egy szavazatnak minősüljön? Mégpedig egy igen-nek? :D Remélem elkezded az új blogodat, már kíváncsi vagyok rá. :) További sok sikert és jó nyarat kívánok! :) Találkozunk szeptemberben. ;)
    Ui.: most gépelem le a Gravitáció Nélkül újabb fejezetét. :) Legkésőbb szerda délután már fent is lesz. :D Kukkants majd be! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :D Köszi a komit, persze, hogy szavazatnak minősül ez is. :D
      Láttam az új fejezetet és tényleg nekem is ez az egyik favoritom :D
      Neked is sok sikert és jó nyarat, találkozunk szeptemberben.

      Törlés