2013. szeptember 29., vasárnap

Apabőrbe bújt rocksztár

Sziasztok! Meghoztam a 38.részt is, ami azt jelenti, hogy már csak kettő rész van vissza! Jó olvasást hozzá! :D

38.: Boldogító igen

A nyári szünet egyet jelentett az ikreim számára: aggódás, várakozás. 
Hihetetlen, hogy nemrég még csak totyogtak, ma már felnőttként mennek az egyetemre. Mindketten boldog párkapcsolatban élnek, és a jelenlegi párjukkal képzelik el a jövőt, ami szülői szemmel kicsit nevetségesen hangzik; 18 évesen már megvan a választottjuk.
Jelenleg 39 éves vagyok, és én is csak párkapcsolatban élek a barátnőmmel, Riával már évek óta. Szeretjük egymást, persze mint minden kapcsoltban itt is vannak viták, de csak a legkisebb dolgokról.
Hetek óta készülök egy nagyon fontos dologra, amit ma fogok megtenni és életem talán legmeghatározóbb eseménye lesz ez a közeljövőben.

-         Bill, így jól nézek ki? – kérdeztem az öcsémet még az indulás előtt
-         Ne izgulj már, ennél jobban csak egy 39 éves férfi néz ki jobban! – nevetett miközben az Iphone-ján szórakozott.
-         Ki? Ismerem? Elveheti tőlem Riát? – kezdtem bele, mivel nem esett le, hogy kire gondolt
-         Ismered, nem fogja elvenni tőled álmaid nőjét, a neve Bill Kaulitz – Trümper. – nevetett rajtam
-         Bolond! Na, komolyan milyen vagyok? – vettem vicc nélkülire a dolgot
-         Helyes, mint midig, csak ne izgulj már ennyire!

Nemsokára el is indultam a randi helyszínére, ahol Ria már várt rám.

-         Szia, kicsim! – csókolt meg mosolyogva
-         Szia, gyönyörű vagy! – mondtam neki, miután végignéztem rajta

Sokat beszélgettünk és nevettünk. Tudtam, hogy nem szabad elfejtenem, hogy miért hívtam ma randira őt.
A találka végén mikor már nem bírtam várni asz izgalomtól feltettem neki a kérdést, amit már régóta megtehettem volna.

-         Ria, hozzám jössz feleségül?
-         Igen! – csókolt meg olyan lendülettel, hogy hátra estem

Boldogan ültünk be az autóba, majd indultunk haza, amikor láttam, hogy valamit titkol előlem a menyasszonyom. Mikor hazaértünk nem bírtam tovább és rákérdeztem:

-         Mi a baj? – mióta megkértem a kezedet nem is tűnsz olyan boldognak
-         Nincs semmi, csak el akarok mondani valamit, amire még nem vagyok felkészülve teljesen, mivel nem tudom, hogy mit fogsz erre reagálni.
-         Mond mi az és meglátjuk, hogy mi lesz belőle, ne félj! – kérleltem, mivel meg akartam tudni, hogy mi a baja.
-         Tom, hathetes terhes vagyok! – hunyta le a szemét
-         Babát vársz? – tettem fel neki az igencsak bugyuta kérdést
-         Igen, tudom, el kellet volna mondanom rögtön a vizsgálat után, de nem mertem! – mondta meg az igazat
-         Ez fantasztikus! Úja gyerekem lesz, és és és….

Pár héttel később mindent elmondtunk anyuéknak és Ria szüleinek is. A babánál mindnet rendben találtak, semmi baja hál’ Istennek.
Közben készülődtünk gőzerővel az esküvőre is, ami még a baba érkezése előtt lesz.
Bill itt is meg szeretné mutatni a kreativitását, ezért ő tervezi a menyasszonyi és a vőlegény ruhát is. Mondjuk, nekem elég lenne egy öltöny is, de az öcsém szerint, nem jó az úgy.
Az esküvő előtt néhány nappal már készen állt minden a dologra. Az öltönyön az utolsó simítások is megvoltak, a menyasszonyi ruha elvileg gyönyörű, legalább is Bill állítása szerint, mivel én babonából nem láthatom. A szüleink szinte minden terhet levettek a vállunkról, tehát megszerveztek, előkészítettek mindent, nekünk csak oltár elé kell menni.
Az esküvő napján annyira izgultam, mint még soha életemben, de mindenki szerint ez a normális. Fel és lejárkáltam a szobámban és gondolkodtam. A gondolataimnak semmi közük nem volt egymáshoz, de szükségem volt erre. Nem gyújthattam rá, pedig szükségem lett volna egy szél (vagy több) cigire, de Ria kedvéért és a babáért nem teszem, tudom jól, hogy ilyenkor vigyázni kell a dolgokkal, nem szabad minden hülyeségnek kitenni a kismamát.

Riát az apja kísérte az oltár elé, ahol a pap elmondta a szövegét, majd összeadott minket.


- Férj és feleséggé nyilvánítalak titeket! Csókoljátok meg egymást! – mondta, majd egy óriási tapsvihar tört ki, és mentünk bulizni, ami nem tartott három éjszaka és három nappal, de azért hajnalig igen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése