2014. február 2., vasárnap

World behind my wall

Sziasztok! Meghoztam az új részt,így egy hónap elteltével, amiben David szemétkedik egy kicsit Billel. Jó olvasást hozzá! :D


5.: I’m not afraid
Első gondolatomat el kellett vetnem, nem anyu volt, hanem Barbi.
-          Jó reggelt édes. – mosolyogtam rá, mire elpirult
-          Szia, Bill, csak szólni akartam, hogy elmegyek. – mosolygott, miközben magam mellé húztam
-           Muszáj elmenned? – pillantottam rá kétségbeesetten, miközben puszilgattam
-          Nem, tulajdonképpen, csak azért akartam, hogy ne zavarjak, ha esetleg programod van. – mondta őszintén, mire felnevettem
Miután felöltöztem kimentünk a konyhába, ahol Tom már tevékenykedett.
-          Sziasztok! –nézet végig a barátnőmön, majd elismerően rám
-          Barbi, ő Tom a bátyám és fordítva! – mutattam be őket egymásnak, mire ők két puszi kíséretében köszöntek egymásnak
Leültünk reggelizni, ami ma tojásrántotta volt. Kiderült, hogy Barbi is vegetáriánus, és állatvédő. Több szervezetet is támogatott már, az állatok megmentésére és gyógyítására. Öröm, volt hallgatni, hogy mennyit jótékonykodott még úgy is, hogy nem anyuci és apuci pénzeli.
-          Ma be kell mennem próbálni, de te is jöhetsz velem, ha szeretnél. Később pedig elmehetnénk valahova. 
-          Rendben, csak előbb segítek a bátyádnak….
-          Nem, nem menjetek csak, fiatalok vagytok…
Komolyan mintha, Tom ötven éves lenne. Hamar elkészültem, ezért Barbihoz mentünk először, hogy lezuhanyozzon és átöltözzön.
-          Szép lakásod van! – néztem körbe, miközben rá vártam
-          Köszönöm, még anyuék vették nekem az egyetemi éveimhez, hogy ne kelljen kollégiumban élnem.
-          Egyetemre jársz? – kérdeztem döbbenten
-          Nem, nem vettek föl, plusz a tandíjat ki sem bírnám fizetni.
Ezután már indultunk a próbaterembe, ahol David már megint kioktatott, hogy hogyan kell énekelni meg minden ilyen egyéb. Egyébként nagyon jó hangulatban telt az egész, tekintve, hogy ott volt a barátnőm, aki mindvégig engem figyelt. Tudtam, hogy most nincs zene, nem tévedhetek, és egy hang sem csúszhat félre. Mikor már harmadszor próbáltatta el velem David ugyanazt rájöttem, hogy mit akar, ezért félre hívtam úgy, hogy a Barbi ne hallj meg a beszélgetésünket.
-          David, tudom, hogy azért csinálod, hogy minél később és kevesebb időd tudjak Barbival tölteni! Miért vagy velem ilyen?
-          Mert nem akarom, hogy minden a karrieredre menjen. Szerelmes vagy, majd kihevered, én sem kis áldozatot hoztam a zenekarért, neked is kell! – förmedt rám a menedzserem
-          Nem érdekel, 16 éves korom óta nem volt egy normális barátnőm, mert mindegyiket elüldözted mellőlem. Más 25 évesnek már családja van, nekem meg senkim.
Nemsokára hazamentünk ahol Barbi komolyra terelte a szót, pedig én mást terveztem.
-          Bill, ez nekem nem megy.  Érzem, hogy te nem akarod elmondani a rajongóknak, hogy mi együtt vagyunk, de én nem akarok bujkálni. Azt szeretném, hogy ha megkérdezik, hogy van-e barátom nyugodtan mondhassam, hogy van, a Tokio Hotel énekese. De az a helyzet, hogy félek tőlük, félek, hogy megtámadnak vagy bármi más.
-          Nem kell félned tőlük. Elfogom mondani nekik, csak nem most rögtön. Az előző barátnőimet sem mondtam el, mert tudtam, hogy nem lesznek velem sokáig. Téged viszont szeretlek, és nem hagyom Davidnak, hogy szétszedje a kapcsolatunkat a hülyeségeivel. Azt szeretném, ha velem maradnál és boldogan élhetnénk. Nem félek elmondani nekik, van bennem annyi, hogy eléjük állok ezzel a ténnyel. Ha valakinek nem tetszik, akkor max. már nem fog szeretni minket.  
-          De az nektek visszaesést jelent és kevesebb pénzt nem? – kérdezte már a sírás határán
-          Nem érdekel, annyi pénzem van, hogy akár életem végig eléldegélhetnék belőle. Szeretlek; hosszú idő óta szerelmet érzek egy lány iránt. Ne utasíts vissza ezért.  
Sikerült meggyőznöm, így nem hagyott el, ami nekem konkrétan világ végét jelentette volna.
-          Megígérem neked, hogy később be fogom jelenteni, hogy a barátnőm vagy.  És nem fog érdekelni más véleménye, csak az számít, hogy mi együtt legyünk. Szeretlek kicsim.

Nemsokára Barbi már a mellkasomon szuszogott, ami, így ennyi év után furcsa érzés volt, de határozottan jó. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése