2014. szeptember 21., vasárnap

World behind my wall

Sziasztok! Igaz, már jó rég nem volt rész, de most meghoztam! Jó olvasást hozzá! :)

19.: Tokio

Madridból indultunk útnak. Egyetlen átszállás volt csak, de nem kellett sokat várni ott sem. Mikor landolt a gép a Japán fővárosban nem akartam elhinni, hogy most utoljára vagyunk itt a bandával. Úgy gondoltuk, hogy először körbenézünk, majd másnap lesz csak koncert. Muszáj volt még egyszer, utoljára bandaként látni mindent.
Miután megkaptuk a szobáink kulcsát elmentünk kipakolni:

-          Kicsim, ezt nem lehet visszavonni ugye? – kérdezte Barbi
-          Életem, ezt már megbeszéltük. Nem miattad döntöttem így, hanem magam miatt. Nem tudom összeegyeztetni a családot és a bandát. Egyébként meg mindeniken vannak elképzelései az életről, így a húszas éveink vége felé. – nehezen érti meg, hogy nem az ő hibája, hogy szétválunk
-          De pont akkor határoztok így, mikor mi együtt vagyunk? – kezdett el pityeregni
-          Most telt be a pohár mind a négyünknél. Ha nem akarták volna a srácok, akkor új énekessel folytatták volna…
-          De akkor is! Félek, hogy mi lesz most…
-          Semmi, elmegyünk nyaralni a többiekkel, aztán mindenki a maga útjára. Ne aggódj ez miatt! Mi megoldjuk a dolgot! – csókoltam meg

Szerencsére sikerült megnyugtatnom, így összeszedte magát, mire elindultunk várost nézni. Tokio, mint mindig most is lenyűgözött; nem véletlenül a kedvenc városom. Sokan felismertek, és autogramot kértek vagy egy közös képet, amit mi boldogan teljesítettünk.

-          Srácok, ugye még visszajövünk ide? – kérdezte hirtelen Gustav
-          Persze! Miért ne? – mosolygott Georg, de láttam rajta, hogy nem szívből teszi

A hotelban még összepakoltuk a cuccunkat, majd elindultunk a hatalmas stadionba, ahova több mint harmincezer ember fog bejönni és velünk együtt énekelni. Felemelő érzés! 

-          Natali! A fiúk sminkje tökéletes legyen, még annál is jobb, mint ahogy szoktad! – szólt be David az öltözőbe
-          Az lesz, ne aggódj! – válaszolt a sminkesünk, aki még önmagát is felülmúlta, olyan sminket csinált

A menedzserünk folyton közölte, hogy hány perc van még kezdésig, ezért mi elheverésztünk a kanapén. Gustav és Georg a telefonját nyomkodta, Tom nézett ki a fejéből, vagy csak szimplán nyitott szemmel aludt, én meg Barbival voltam elfoglalva.

-          Tokio Hotel, Tokióban a színpadra! – szellemes kedvében van David, ahogy látom

A koncert fantasztikusan sikeredett! Minden egyes dalt kívülről fújtak, üvöltöttek, sikítoztak, és ahogy láttam többen rosszul is lettek egy kicsit, de nem ájultak el. Fergeteges volt a hangulat, öröm volt nézni a színpadról. Láttam egészen jó transzparenseket és furcsákat is. Volt, ahol a német zászlót összerakták a japánnal. Tök jól nézett ki! Azt hiszem, én is csinálok otthonra egyet! Komolyan néha annyira jó ötleteket tudnak adni a rajongók. Láttam pár olyan feliratot, amiben azt kérik, hogy ne vonuljunk vissza, vagy, hogy koncertezzünk még Japánban és ehhez hasonlókat.

Mikor vége lett a bulinak még négy órát osztogattunk autogramokat és csináltunk fényképeket.
-          Huhh, végre pihenés! – feküdtem hanyatt az ágyon a hotelban
-          Nagyon fáradt vagy?- kérdezte Barbi, aki előbb vissza jött, mint én
-           Attól függ mihez! - döntöttem el az ágyon
-          Holnap kelleni fog az energiád nem? – nevetett a barátnőm
-          Majd alszom a repülőn! Most csináljunk mást!

Innen gondolom mindenki sejti, hogy mit műveltünk, egész éjjel. Hajnali négy körül aludtunk el, ami azt jelentette, hogy volt három óránk aludni, aztán kilenckor irány a reptér, Berlin felé, az utolsó Tokio Hotel koncertre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése