2014. október 6., hétfő

World behind my wall

Sziasztok! Meghoztam a következő fejezetet. Jó olvasást hozzá! :)

21: Egy új élet küszöbén


A koncert után senkinek semmihez nem volt kedve. Mindannyian elvoltunk a saját gondolatainkban és világunkban. Órákig ültünk az öltözőben, síri csöndben, majd egymásra néztünk és annyit mondtunk, hogy „ennyi volt”.
Ezután elmentünk egy közeli hotelba, mivel David nem akart minket hazaengedni ilyen állapotban. Mondjuk érthető is, mivel mind órákat sírtunk és hát nehéz lett volna így vezetni.
A hotelba érve semmihez nem volt kedvem csak le akartam feküdni, aludni.

-          Minden rendben, kicsim? – kérdezte félénken Barbi, miközben hozzám bújt
-          Igen, persze. Csak ez volt az utolsó, hogy színpadon álltam és nagyon szar érzés. Nemsokára összeszedem magam, de most nem akarok beszélgetni sem.

Hamarosan elaludtam, úgyhogy nem kellett tovább gondolkodnom az eseményeken. Letisztáztam magamban, hogy ez így volt jó és helyes. Így kellett történnie.
Reggel újult erővel ébredtem fel, nyoma sem volt a múlt éjszakai szomorúságnak.

-          Kicsim, úgy terveztük, hogy elmegyünk nyaralni, de most csak négyen szeretnék plusz még talán David. Tudod, egyfajta lezárása ennek a korszaknak. Nagy baj lenne? – kérdeztem reggeli közben
-          Dehogy, menj csak. Addig eleszek majd. – mosolygott rám a világ leggyönyörűbb nője
-          Menj nyugodtan hozzánk, elég nagy a szobám! – nevettem arra célozva, hogy konkrétan én sem férek el a hatalmas részben

Ezután mindenki hazament, ahogy terveztük. Az autóban is végig ment a röhögés, aminek hála nem vettük észre, hogy megérkeztünk, ezért továbbhajtott Tom és tolathattunk vissza. A szomszéd néni elég furán nézett ránk, amikor tolatásban meglátott.

-          Ezek a mai fiatalok! Bezzeg a mi időnkben! – nem is volt autó kezdjük ott
-          Csókolom! – köszöntünk neki, ha már a fene tudja miért az autóbejárónkon állt
-          Nem szégyellitek magatokat?! Barbár népség! – jobb, ha tisztes távolban maradunk a botja miatt
-          Hádemostmé’? – jött az értelmes mondat a bátyámtól
-          Hurigánok!

Még folytatta a néni valószínűleg, de mi nem hallgattuk végig, mert bementünk a lakásba és pakolni kezdtünk. Csak a fontosabb cuccokat raktuk el maguknak, hiszen a Bahamákra ki visz sok ruhát? Nem fogunk megfagyni….

-          Srácok, itt van az autó! – jött be Tomhoz Barbi
-          Megyünk!

A srácok jöttek értünk ,mert úgy volt megbeszélve, hogy a mikrobuszunkkal megyünk a reptérre, onnan pedig repülővel, majd megint autóval. Egy kis szigetre megyünk, ahol senki nem zavar minket a nyugalmunkban.
Az úton végig hülyültünk, sokan már rosszallóan néztek ránk, de nem zavart. Még egyszer felhőtlenül akartuk érezni magunkat.

-          Megérkeztünk skacok! – mondta David a leszállás pillanatában
-          Végre! – kiabáltuk egyszerre

Miután átmentünk a reptéri ellenőrzésen beültünk a bérelt buszunkba, majd a szállodánkhoz hajtottunk vele. Gyönyörű, tágas, óceánra nyíló kilátás, hófehér ágynemű és tenger illat mindenhol.
Később kimentünk a partra, ahol a fiuk legjobb szórakozása az volt, hogy engem a vízbe dobjanak. Hurrá, komolyan. Nem szoktam panaszkodni, de szerintem egy mini tenger van a gyomromban, annyi vizet nyeltem le.
Egész héten ez ment. Ha nem egem dobáltak, akkor ettek vagy ittak, ritkább esetben aludtak. David is kivette a részét a szadizásból, amit vissza is kapott az utolsó kélt napban, ahogy a többiek is. Tommal szövetkezve fröcsköltük, dobáltuk őket, mint az ötévesek. Aki látott minket az szerintem elgondolkodott a mentők hívásán. Kiabáltunk, üvöltöztünk és még minden, ami kell ehhez.
Úgy gondoltuk, hogy ez így méltó lezárása egy balhés korszaknak, ezért nem fogtuk vissza magunkat. Visszagondolva az elmúlt évekre nem i csináltunk mást, mint kiabáltunk és rendetlenkedtünk.
De ez így volt jól…..



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése