2015. február 15., vasárnap

Happy 3rd Birthday to my blog!

Sziasztok! Ahogy írtam, hoztam egy kis szülinapi statisztikát, mert ma 3 éves ez a blog.
Ma 3 éve, hogy megnyitottam ezt a z oldalt, amire már számos történet felkerült. Amikor elkezdtem, nem gondoltam, hogy idáig fog tartani. Azt hittem ,hogy max. egykét hónap és ennyi, de nem. Már három ( négy) éve írok!

Jöjjön egy kis statisztika:


  • Jelenlegi állás szerint 11.220 néztétek meg a blogot, ami azt jelenti, hogy egy évben 3740 néztétek meg, egy hónapban pedig átlagosan 312-en, ami persze csak egy átlag.
  • Blog nyitása 2012. február 15
  • Az oldalra 3 történet került fel, plusz egy másik szerzőtől a bevezető rész.
  • Két év alatt 10 rendszeres olvasóm lett
  • Bejegyzések közül ez a 100.
  1. 73 a történettel kapcsolatban
  2. 27 pedig más jellegű bejegyzés volt
  • A legtöbb megjelenítés 2014 novemberében volt 660 látogatóval
  • A legtöbb bejegyzés 2012 szeptemberében volt, 7 közzététellel 
A végén pedig szeretném megköszönni mindenkinek, aki felnézett a blogomra és elolvasta a történeteket és esetleg rendszeres olvasómmá vált. Tudom, hogy nem mindig vagyok aktív és naprakész, de remélem, hogy még sok szülinapja lesz a blognak, ami ugye két dolgon múlik: 
rajtatok, hogy érdekel-e titeket; és a srácokon, akik nélkül ez a blog nem nyitotta volna meg a kapuit. 
Happy 3rd Birthday to my blog!

  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése